my last time in Aussie.

Sorry för dålig uppdateringen men tiden fanns inte när slutet i Aussie närmade sig!

 

Mina sista veckor i Aussie var intensiva och fyllda med glädje och sorg. Det var sorligt att behöva säga hej då till människor som man lärt känna och träffat nästintill varje dag under ett år, samtidigt glädjesamt att ta examen och få sätta mössa på skallen och dra på sig rocken för att ta emot sitt diplom. 

 

På examensdagen lyckades jag bli tillfrågad att hålla ett tal vilket jag inte riktigt vet hur det gick till då jag inte har problem med att tala inför folk så länge jag vet vad jag ska tala om men när man inte vet vad man ska säga och skjuter upp det till dagen innan...nervös deluxe. Enligt åhörarna så gick det ju bra, sedan om de bara är snälla eller om de tyckte det skiter jag faktiskt lite i för det var inte så farligt som ja trodde..som vanligt! Kvällen avslutades med en pubrunda där vi gick från den ena puben/baren till den andra och som så många andra torsdagskvällar så slutade den på Vic! Älskade fina VIC så många minner den baren bjuder på! Sista dagarna i Aussie spenderades mestadels med T, lyckades ju under min sista tid i Aussie att gå och bli förälskad i en trevlig pojk! Han hjläpte till med min flytt till Surfers som från början skulle vara 1,5 vecka men slutade med ett par dagar då jag hellre ville spendera min tid med honom vilket mina underbara vänner såklart förstod!

 

 

Nu har man installerat sig hemma i Sverige och det är dags för nästa del i mitt liv. 

 

xoxo &Bells

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0