winter?

Halloj!

Hur fantastisk är det inte då att en vinterdag här i Aussie kan spenderas vid pooålen? Tur för oss ligger poolen i lä så även om vinden är lite kylig steker det på rätt rejält när man solar. Poolen har dock blivit svinkall har jag hört (har inte äns vågat röra dig :p). Har även fått lite plugg gjort och städat denna lördag. Snart är det dags för en skype dejt med mor <3 sedan blir det löpning innan det är dags att göra sig iordning för kvällens bravader!

Igår betalade jag klart hela min hyra för lägenheten här nere i Aussie. Skönt att det är klart så man vet hur mycket pengar man har kvar att leva för här nere. Finns så mycket man vill göra men dessa pengar ska ständigt vara ett problem! Sedan att CSN kom med den underbara överraskningen att de vill ha tillbaka massa pengar innan maj månad är slut var ju fantastiskt...not! MEN enligt mina beräkningar ska det inte bli några större problems så bokade flygbiljetter till Adelaide igår..woop wooop! Blir att hälsa på Emelie i slutet av Maj och se hur hon har det där nere. Har enbart flygit själv en gång innan Bromma - Visby vilket inte va den bästa flygresan i mitt liv, är ju lite flygrädd så att flyga hela vägen själv till Adelaide ska bli intressant. I know I can do it but I´m still scared. Fick även ett paket fullproppat med skvallertidningar och svensk godis från mamma igår, du är bäst!!




Dessa Aussier slutar då aldrig att förvåna mig, haha. När vi var ute igår var det en kille som kom fram och frågade om vi var svenskar och frågade om vi visste hur han visste? Vi hade converse! Han har rätt för jag har nog inte sett en enda förutom svenskar som går ut i converse, why? De är ju supersköna att dansa loss i en hel kväll speciellt om man går ut nykter så slipper man tänka på att fötterna gör ont! Mer converse åt folket (Aussier)!
Skön låt med Maroon & Wix Khalifa!



&Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0