river run.

Halloj!

I måndags var det dags att följa med Marcus och springa runt floden. Varje måndag är det ett par stycken som samlas och springer ett varv, mycket trevligt gäng. Fick låna Marcus deluxe träningsklocka så vi skulle kunna se hur jag hade sprungit i efterhand och hur min puls och allt sådant såg ut. Dags att ta tag i och läsa om min egen pulsklocka och lära mig använda den kanske?! Haha! Men iaf rundan var på ca 7 km men Elin lyckades ju springa lite fel och fram och tillbaka så landande på närmare 8 km, haha! När jag sprungit klart så darrade benen och jag hade blodsmak i munnen men det var en go känsla då vet man att man gett allt! Det finns en jättebrant backe i slutet efter ca 6 km som var förj*vlig men lyckades springa hela vägen upp, sedan kändes benen som spaghetti och när jag fått tillbaka känslen då ser jag Marcis kommer springandes emot mig och jag bara Neeeeeeeeeeeeeeeeej! Hahaha han puschade på mig på slutet så jag skulle orka ta i lite till ända till slutet and I did it! Sprang på 43min någonting och hade en genomsnittlig fart på 5,38 och måste ligga under 6 för att klara mitt mål..1 mil under 1h så jag är sjukt nöjd!! Kroppen såhär två dagar senare är ju stel kan man säga, haha!

Åkte citycaten för första gången i måndags också, det är båtar som går som kollektivtrafiken längs med floden som är grymt smidigt. Väldigt fint på både eftermiddagen och på morgonen, mycket trevligare än att sitta på en buss i morgontrafiken!



&Bells

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad duktig du är :) Nu måste du komma hem till tjejmilen :)Vill springa den med dig!

Saknar dig!

POK

2012-05-16 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0