music 4 study.

Halloj,
Älskar min radio! Så himla skönt att sitta och lyssna på musik medan man pluggar. Har försökt med min dator men då blir det att man koncentrerar sig mer på vad som skrivs och värst är när svenska låtar kommer in för det gör det så svårt att tänka och skriva på engelska. Kommer en hel del nya låtar de spelar på radio nu som är riktigt bra här kommer för närvarande topp två låtarna för mig (Payphone fick ni ju i förra inlägget!);

Offspring - Cruising Californina (Bumpin In My truck)


Timomatic - If looks could kill

 

Har precis skrivit en arbetsbeskrivning för en Event Assisstant och nu hoppar jag till andra ämnet för att lägga ihop ett program sedan blir det grupp möte och en powerpoint ska skapas för presentation på fredag..efter allt plugg blir det skype med Lina och sedan löpning..woop woop!!

 

 

&Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0