12.

Halloj!!

Fina vinter dagar hela veckan och helgen har Brissys bjudit på och de ser inte ut att bli någon ändring på det vilket vi är glada för! I lördags tog vi vårt pick och pack och drog in till South Bank och låg där hela dagen och idag hängde vi vid poolen. Ser väldigt roligt ut för solen är så låg just nu så hela polområdet är inte i solen så alla svenska tjejer sitter ihoptryckta vid en och samma vägg, allt gör vi för att få lite sol haha! Har inte bara latat mig denna helg, inledde fredagen med att springa min första mil här i aussie! Det var gött men fick sjukt ont i knäet så hoppas på att det bara är för jag är otränad :p Imorgon har jag lovat följa med en kompis på en löpning runt vattnet vilket ska bli nice DOCK så är hans plan att springa sina 7km vända för att puscha på mig och bokstavligen puttan mig framåt så att jag kommer falla ihop i tårar när jag sprungit klart för han vill att jag ska puscha mig...ok?! Hahaha får se hur jag mår imorgon är sjukt pepp nu iaf och känner att jag ska slå honom med häpnad imorgon!


Det är helt sjukt att imorgon går jag in på vecka 3 i detta block vilket innebär att jag enbart har 12 veckor kvar i skolan, det är helt sjukt!!! Vart har all tid tagit vägen? Man lever i paradiset och glömmer ibland att stanna upp och andas och inse vilken fantastisk tid detta är. Nu gäller det att leva till max de sista veckorna och det kommer bjuda på gryma saker först ut i veckan blir det 17maj firande & 25-års firande i Gold Coast!

Nu ska jag krypa ner i sängen sätta på en film och sedan är det over and out!
xoxo
&Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0