finaste utmärkelsen man kan få.

Halloj!
Häromdagen var det Antons namngivning och jag var med på ett hörn i Aussie via Skype. Tacka vet ja skype, det gör det så mycket enklare att vara borta ifrån sina nära och kära. Är sedan innan fadder till Emma min brorsdotter men nu blev jag även tilldelad rollen till Anton, min syster son. Med dessa vackra ord gave de mig denna fina utmärkelse;

FADDERBREV

I samband med Antons namngivningsceremoni har du fått äran att

bli utsedd till Antons fadder.

Vi tycker att du är en bra förebild som Anton kan se upp till och lära

sig många saker av på livets långa väg.

Vi hoppas att Anton kommer att känna stort förtroende för dig och

att du kommer att vara en person som han känner sig trygg hos och

kan anförtro sina problem till.

Fadderskapet innebär inte att du förväntas överösa Anton med

gåvor och presenter. Skänk honom istället kärlek och omsorg i

överflöd, för det kan han inte få för mycket av.

Du kommer att betyda mycket för Anton och det är vår tro och

förhoppning att han också kommer att betyda mycket för dig!

Magnus och Maria

2012-06-16



Denna underbart vackra låt spelades under ceremonin och jag tror inte ett öga va torrt!

 

 

&Bells


Kommentarer
Postat av: Syrran

Önskar så klart att du kunde ha varit med live, men det var så kul att du ändå kunde vara med via Skype. Saknar och längtar efter dig massor <3 <3 <3

POK

2012-06-18 @ 10:09:20
Postat av: JOhanna

Så himla fint och du ska vara stolt :)

OCh vilka fina ord!!! <3

Puss och kram till dig hjärtat

2012-06-18 @ 20:28:06
URL: http://anyhow.nu/blogg/johanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0