2012 midsommar.

Halloj!
 
Det blir inte riktigt alltid som man tänkt sig, här tänkte ja ta tag lite i bloggandet och uppdatera er om mina senaster veckorna, men icke. Då kommer de upp massa annat, både mycket skoj men även mindre roligare saker. Nu har vi iaf firat midsommar i detta underbara land, blev ju inte riktigt som hemma i Svedala för här regnade det ju inte som man är van vid att det bjuds på där hemma. Men vi åt gott, dansade runt "midsommarstången" och vrålade snapsvisor så det stod härliga till!! Hade haft en spontanutgång dagen innan så man inte inte i sitt fulla esse plus lite annan nedstämdhet gjorde att runt midnatt kröp jag till kojs. Känns så sjukt att för ett år sedan var vi nästa hela familjen och firade den ihop i Norge och nu sitter man "själv" på andra sidan jorden. Tiden går så sjukt fort just nu och om mindre om en vecka kommer en av tjejerna ha åkt och tre åker exakt om en vecka...shit vad hände? De glada små flickorna som välkomnade mig till Genesis har vuxit upp och blivit stora och ska ut i vida världen! 
 
Nu är det dags att bege mig till skolan, Organisational Leadership står på schemat och det blir assessment skrivning för hela slanten hela dagen! 
 
 
 
 
&Bells
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0