studying by the pool & goodbyes.

Halloj!!
 
Sitter just nu på Genesis och pluggar nere vid poolen, ett av de bästa med detta land det är mitt i vintern men solen strålar som aldrig förr och det känns som en vanlig sommardag hemma i Svedala! Några av brudarna ligger och solar medan ja sitter i skuggan och pluggar. Har en assessment kvar i detta block som ska in om 12h. La det lite på is för att kunna vara med tjejerna så mycket som möjligt då en åkte häromdagen och tre lämnar boendet idag! Känns helt sjukt att deras år här nere är redan slut och att mitt tar slut om 5 veckor!!  
 
I fredags hade vi graduation party på Exchange och fick på plats reda på att Ewelina skulle åka direkt efter festen, där bröt Elin ihop första gången utav tre.Lite senare trodde ja att hon sa hej då så sprang in på toan och sedan när det verkligen var dags att säga hej då ja då blev det ännu mera tårar.. herregud vad svårt det är med goodbyes! Kommer troligen bli ännu mera tårar när jag om en timme ska säga hej då till tre andra :( FAST vi tänker inte hej då vi tänkte vi ses! Men ändå de kommer aldrig mer ligga och steka med mig vid poolen, ja kommer aldrig mer att kunna tassa ner till deras lägenheter och bara hänga, aldrig mer förfest i någon lägenhet, ingen mer promenad längst mer upper mt gravatt...nae usch!!
 
Nu ser vi detta som början på nästa etapp i våra liv och inte som ett slut men jag vill att ni ska veta Ewelina, Cilla, Camilla & Emelie att jag kommer sakna er grymt mycket..är så himla glad över att jag lärt känna er här nere och ni har verkligen gjort mitt år här i Australien till det där lilla extra! Vi ses vart vi ses och när vi ses! 
 
 
&Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0