she proved me wrong.

Halloj!

Mysigt kvälll igår hos Madde - mycket bra värdinna!! Hon hade fixat ihop en mycket god mat och dukat så fint med levande ljus. Bakis som hon var hade hon ändå lyckats bland annat laga ihop en ubergod paj! Efter maten förflyttade vi oss till soffan och började titta på Skärgårdsdoktorn minns inte när jag såg det senast men usch vad ja höll på att krypa i skinnet. Man sitter ju som på nålar hela tiden och man väntar ju bara på att någon ska göra sig illa för det är ju vad hela serien går ut på, folk skada sig medan skärgårdsdoktorn kommer till undsättning.. eller? Hahaha det var bättre förr när man var så liten och inte tänkte så mycket och la märke till alla små detaljer! Efter några avsnitt körde vi vidare på våra vänners liv. Hann se tre avsnitt och jag var såld efter första minuten, hur har jag kunnat missa detta humorprogram?! Får ni chansen så titta för alltså OMG hahaha :) Enligt Madde som sett alla avsnitt så är det bra för oss tjejer som inte riktigt alltid kan förstå hur män tänker. Lite kul att få inblick i 4 "mäns" vardagsliv.


Vi var så pigga men kände att det var dags för något annat så vid 2 -tiden öppnade vi champagneflaksan och körde ett parti Texas HoldEm. Gick ju sådär för mig som var med på typ tre händer innan jag förlorade allt men övergick då till att vara en ypperlig dealer! Under spelets gång och medan champagnen spreds i kroppen kom vi in på djupa känsliga ämnen som gör att man kommer ett steg närmare varandra och man får en ny starkare syn på varandra..vänskapet stärks genom att man utbytter erfarenheter! Våra tidigare erfarenheter bildar den personen man är idag och utan att vara stolt över sina tidigare erfarenheter hur kan man då vara stolt över sig själv? När vi kände att det var dags att återuppta spelet igen kände vi för lite till av "våra vänners live" istället..resulterade med fyra tjejer snarkades på soffan inom en vääääldigt kort tid, haha!!

Har ju haft lite hemlängtan denna vecka och Madde tipsade mig om en bra bok som jag tänkte börja läsa..får se om den kan styrka mig lika mycket som den har stärkt henne. Återkommer med resultatet. Dags att återgå till studierna innan vi avbryter för en promenad med min fantastiska vän Madeleine Johanna Fransson <3

&Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0