idag saknar jag..

Sverige otroligt mycket. Min kära underbara familj och mina fantastiska vänner är extra mycket saknade idag! Ångrar inte en dag sedan jag satte min fot på Australiensk mark för första gången i mitt liv men idag har jag haft en dag då jag skulle vilja strosa på Linköpings gator igen. Mycket kan ha att göra med att Emelie från Linköping har varit på besök här i helgen och lite gamla minnen diskuterades vilket var otroligt mys! Sedan är hon den första hemifrån som haft vägarna förbi vilket ändå blir lite som en krock. Det är som man lever i en liten bubbla här medan alla andra man kände sedan innan är utanför och lever sitt liv. Svårt att förklara men det blev lite fel i systemet. Viktigt tror jag när man gör en sådan här resa att man uppskattar det man har här nere och för att kunna göra det fullt ut måste man sakna det man har där hemma.

Nu är det dags för mig att natta mig själv här i det upp och ner vända landet! Återkommer en annan dag med bilder och uppdatering om mitt fantastiska påskfirandet jag har haft!

Ta hand om er!!

Ni vet vilka  ni är.. jag älskar er, tack för att ni finns i mitt liv <3

&Bells

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och jag älskar dig. Och saknar dig <3

2012-04-11 @ 21:53:37
Postat av: Sofia

Och du vet hur mycket du betyder för mig!! Tack för att du finns Elin! Du gör mig glad varje dag! Och en vacker dag kommer vi strosa runt i Linköping igen, som gamla goda tider, och vem säger att inte den tiden kommer bli lika god? :) you and me! Älskar dig maaaassor!!

2012-04-11 @ 23:26:08
Postat av: Elin

Sofia & Johanna ni är mina änglar <3

2012-04-14 @ 05:41:39
URL: http://vanillalatte.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och du är vår Elin <3

2012-04-14 @ 18:52:42
URL: http://anyhow.nu/blogg/johanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0